יום ראשון, 4 בינואר 2009

עוד יומיים לקורס הראשון שיגרום לעסק שלך להטיל ביצי זהב !


שלום חברי המרשתים !


וואו, בחוץ הרוחות סוערות, ממש ימי מלחמה, אנשים במקלטים ומרותקים לטמבלוויזיה שהפעם עושה תפקידה נאמנה ומשרתת את כל אזרחי המדינה.


כרגע קיבלתי טלפון מאחד השותפים שלי, שהודיע לי שביטלו לו את צו השמונה להיום, איזו שמחה !

אולי זה סימן לבאות, אולי בכל זאת יש תכנון "לקפל" את כוחותינו מעזה במהרה, למרות שהדיווחים מהשטח אינם מאשרים זאת כרגע.


אם נחזור לעינינו, בעוד יומיים נפתח הקורס הראשון של "כל האמת על כיצד לרשת" ועבדכם הנאמן נרגש ביותר !




הנה הסיבות :


1. אני נרגש לעבוד ביחד עם חבורת לידרים שמגיעה מהתעשייה המדהימה הזו שנקראת שיווק רשתי


2. אני נרגש בגלל שאני חושב שזו פעם ראשונה שהמסר של אחדות ושילוב כוחות בתעשיית השיווק הרשתי (במקום התנגחות של מרשתים מחברות שונות) יכול לעבוד


3. אני נרגש כי אני יודע מה יקרה לאותם לידרים בהמשך הדרך (טלפונים ומיילים בלתי פוסקים ממועמדים ולקוחות שמחפשים אותם), זה המצב בו אני נמצא כיום אחרי ניסוי ותעיה של מספר חודשים בתחום !


4. אני נרגש כי מבחינתי האישית זהו עוד יעד שהצבתי לעצמי ומול עיניי הוא מתגשם, זו מן הרגשה כזו בבטן שאפשר הכל. גיבור הילדות שלי הוא סופרמן, וכל פעם שאני עומד ביעדים שלי הרגשה כזו של כל-יכול בדיוק כמו סופרמן מציפה אותי !


5. אני נרגש כי הזמן והמקום הכי טובים להטמיע את מה שלמדת הם כשאתה מלמד, כשאתה מעביר ערך לאנשים שצריכים אותו ומיישמים אותו, זה אחד מהדברים אותם רשמתי במסמך הייעוד האישי שלי - להעביר ערך !


זהו זה, כהרגלי בקודש סרטון הוא חלק מהפוסט השבועי שלי, אז הפעם : כיצד לדעת האם החברה שלך טובה ?



אין תגובות: