יום שבת, 7 בפברואר 2009

מאחורי הקלעים של ההצלחה האישית שלי, וכיצד לשכפל אותה

שלום חבריי היקרים !

בשבוע האחרון אני מנתח את ההזדמנות המדהימה שנפלה בחלקי וכמובן גם בחלקכם
אני מרגיש יודע ומאמין שבמידה ואתם קוראים שורות אלו, אתם מבינים בדיוק כמוני על מה אני מדבר...
בשנת 2009 אין צורך לעשות משהו שאתה לא אוהב לעשות...
מדיית האינטרנט נותנת לנו פלטפורמה לייצר לעצמנו את איכות החיים לה אנו שואפים...

כשאני בוחן את הסיפור האישי שלי, שהתחיל לפני כחצי שנה לערך , וגרם לי להרוויח בחודשיים האחרונים קרוב ל 100,000 ש"ח , אני נזכר בשיחת הטלפון הראשונה שעשיתי לחבר יקר בשם בועז דגני
הוא כבר עשה שיווק באינטרנט זמן מה, ולמרות, כמו שהוא מספר שלא הצליח להרוויח שקל במשך שנה, הוא פשוט התמיד עד שהתוצאות הגיעו...

את הצעדים הראשונים שלי בתחום הוא ליווה, לימד, תמך והחדיר בי את הרעיון של העברת ערך ונתינה לכם...

בועז, התמזל מזלי לעבוד מול אדם כמוך, אני מאחל לך הרבה שותפים שידעו לשכפל ולתת כמו שאתה עושה בצורה הטובה ביותר.
הנה סרטון קצר בו בועז חושף את הסיפור האישי שלי מן הצד שלו, וכמובן את הסוד להצלחה...

אין תגובות: