יום רביעי, 27 במאי 2009

מה ייתן לך השיווק הרשתי באינטרנט ?

מה ייתן לך ולעסק השיווק הרשתי שלך את היכולת לצאת לפנסיה ?

איך לומדים לשווק באינטרנט ולגרום למועמדים ולקוחות לפנות אלייך ?

ומה יקרה כשתדע כיצד לשווק בדרך חכמה ונכונה ?

אלו הם חלק מן השאלות שעינינו אותי באופן אישי בשיווק רשתי באינטרנט. בתחילה דברים היו נראים לי סתומים ובלתי אפשריים. לקח לי זמן להבין שהאינטרנט בשיווק רשתי הוא כלי מנצח ובאמת יכול לחולל מהפך בעסק שלי ובעסק של המפיצים בארגון אותו אני מוביל !

הקורס החמישי של כל האמת על כיצד לרשת נפתח ב 15 ליוני, בקורס נוכל ללמוד ביחד כיצד לבנות צינור שיווק אינטרנטי שמכוון לתעשיית השיווק הרשתי בכדי לשלוט בתחום ולהיות המפיץ המוביל בחברתך.

בסרטון הבא אני סוקר את התוכנית, למה כדאי לרכוש ידע (כך הצלחתי להגיע להכנסה שהיתה קרובה לשש ספרות בחודשיים), מה אתה הולך ללמוד, איך תלמד זאת, מה יקרה כשתיישם את השיטה.

http://www.asafmlm.com

אין תגובות: