יום ראשון, 21 ביוני 2009

כך נוכל להכיר טוב יותר...

לאחרונה פישפשתי במזווה ומצאתי הקלטות מן ההופעות שלי כמוסיקאי 12 שנה אחורה...

הפוסט הבא הגיע כתוצאה מכך שבשישי האחרון הייתי בהופעה של להקה שנקראת : מרסדס בנד. הסיפור שלהם מאוד מעניין ומלמד מהי הצלחה !

מרסדס בנד היא להקת רוק פאנק שפועלת כבר כ 13 שנה כאן בארץ. הדבר המדהים הוא שם הצליחו להגיע מהר מאוד לצמרת בזמנו ואפילו זכו להחתמה מהירה אצל חברת תקליטים מובילה בארץ. מה שמעניין הוא שההצלחה הווה אומר, הופעות מפוצצות ומכירות תקליטים לא הצליחו להתרומם.

כתוצאה מכך הם התפרקו. כל זה היה לפני כ עשר שנים. אך האש של המוסיקה, התשוקה והבעירה הפנימית החזירה אותם לבמות. לקח להם כ עשר שנים נוספות להגיע להכרה ולפוצץ אולמות !.

אז לפעמים כשנדמה לך שקשה, ואתה לא מצליח בשיווק רשתי, פשוט תשאל את עצמך את השאלה הבאה

האם אני באמת נהנה מן העשייה שלי ? האם הייתי עושה זאת גם אם לא היו משלמים לי כסף ?

במידה והתשובה חיובית אתה בדרך הנכונה להצלחה בשיווק רשתי, בדיוק כמו שמרסדס בנד הצליחו בתחום המוסיקה. התמדה, נחישות והנאה מהתהליך...

אין תגובות: